Вожд је српски модни бренд настао 2012. године, са циљем да кроз одевне предмете промовише српску историју, културу и традицију. Одликује га аутентични и оригинални дизајнови, модерни кројеви који прате европске стандарде, најквалитетнији материјали и процеси израде и штампе који гарантују квалитет и дуготрајност њихових производа.

Мисија бренда

У времену наметања западне културе српском народу и све дубљем понору у који упада наш народ, Вожд испливава у мору страних брендова, заузима своје место, прави контра тежу западним трговачким ланцима и врло брзо постаје препознатљив на домаћој сцени. Мисија бренда је промовисање српске историје, културе и традиције. Фокус се ставља на едукацију о херојима, често заборављеним, али се бренд генерално бави свим материјалним и духовним знањима и достигнућима српског народа кроз векове.

Значење речи Вожд

Реч Вожд је аутохтоног српског порекла. У историјским изворима средњег века се помиње као „Вожд отачаства“ и „Вожд отачаства на благовјерје“. Титула Вожд отачаства на благовјерје се везује за Светога Саву, а Вожд отачаства за Стефана Душана и Стефана Лазаревића. Средњовековна титула вожда је представљала највише достојанство које је обједињавало црквену и световну власт.

У нововековној српској историји се помиње од 1811. године. Карађорђе Петровић се од 1804. до 1808. потписивао као командант, од 1808. до 1811. као предводитељ, а од 1811. као вожд. Титула вожда у време Карађорђа је била владарско звање које је обједињавало војну и цивилну власт. Након Карађорђа, титулу вожда је од 1815. носио Милош Обреновић, да би је касније заменио титулом кнеза. Последњи који је носио ову титуту је био Ђорђе Стратимировић током Српске револуције у периоду од 1848. до 1849. године.

Производи

У својој ширикој понуди, Вожд нуди одевне предмете попут мајица, дуксева, панталона, шорцева, јакни, бермуда, капа и качкета. Поред одевних предмета, нуде се и патриотске заставе и други сувенири. Материјал је 100% памук, најфинијег квалитета. Шивење се обавља искључиво у Србији с циљем подржавања српске привреде и малих локалних предузећа.

Штампа се ради искључиво техником сито штампе, која је доказано најпостојанија, због самог процеса где се боја утискује дубоко у тканину. Осим тога, у поређењу са другим штампарским техникама, сито штампа пружа различите могућности добијања различитих дебљина слоја боје на отиску тако да одштампани материјал исказује рељефност и визуелно делује као тродимензионални објекат.
Дизајн је аутентичан и оригиналан. Гардероба је намењена онима који воле да се издвајају из масе својим непоколебивим ставовима, позивајући на родољубивост. Заставе су идеалне за различите манифестације, али и за личну употребу, односно декорацију дома, за све оне који воле да истичу свој национални понос, била то сама држава или њихов спортски клуб и слично.